منشه امیر سردبیر فارسی‌زبان رادیو اسرائیل در جدیدترین اظهاراتش نسبت به عجز سامانه‌های پدافندی رژیم صهیونیستی در برابر پهپادهای ایرانی ابراز نگرانی شدیدی کرد.

ایران با کدام موشک و پهپادش به رژیم صهیونیستی پاسخ داد؟

به گزارش همشهری آنلاین، ایران نوشت:وی با بیان اینکه ایران بسیار در حوزه صنعت پهپادی پیشرفت کرده و با ادعای اینکه حمله اخیر نیروهای مقاومت یمن به پشتوانه صنعتی ایران بوده است، درخصوص ارتقای طول پروازی این پهپادها اظهار عجز و تعجب کرد!

سردبیر رادیو اسرائیل، توانایی عبور پهپادهای مقاومت از لایه‌های سه‌گانه پدافندی حاکم بر آسمان سرزمین‌های اشغالی را عامل اصلی نگرانی‌های امنیتی در اسرائیل برشمرد؛ بویژه آنکه حزب‌الله لبنان نیز مجهز به صنعت پهپادی بوده و برخلاف یمن، فاصله کمی با فلسطین دارد. وی صنعت پهپادی ایران را از جمله عوامل تغییر موازنه قدرت در غرب آسیا برشمرد که اسرائیل همچنان در برابر آن به توانایی کامل مقابله دست نیافته است.

کد خبر 868422
منبع: ایران

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • سهراب IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    0 0
    سلام وقتش ریسده بیبی بره شنا یاد بگیرد حمله به کشوری که پدافند ندارد مثل این میمونه که یک مرد ۱۲۰ کیلوی با یک بچه ۲۰ کیلوی مچ بندازد
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    0 2
    هشدار هشدار هشدار!!!!کابوس کارگر هم تعطیلی صنعت وکارخانه !!!بدک نیست گزارشگرهاتون و تو شهرک صنعتی ها بفرستید و ببنید که یک به یک کارخانه ها در حال تعدیل نیرو وتعطیلی هستند!!!وای بر شما و مسئولین و بی خبران !!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    0 0
    اسرائیل غدہ سرطانیست امام خمینی دعاکردخدایاتواین ایران راتقویت کن این پیشرفت نتیجہ دعای این مردخداست